Loading Догађаји

NLP za uspešnu prodaju

PRIJAVE U TOKU

NLP, kao nauka o uspehu, proučava uspešne obrasce ponašanja vrhunskih prodavaca jer, ako neko može nešto da uradi, svako to može da nauči!

Vrhunski prodavci vladaju tehnikama koje ih osposobljavaju da uspostave vezu sa klijentom na istoj „talasnoj dužini”, da se koristite delotvornim jezičkim obrascima i tehnikom postavljanja upečatljivih pitanja, ali i da izgrade potrebnu dozu samouverenosti.
Usvajajući principe NLP-a, učite od najboljih, usvojite nove veštine i znanja već danas!

Trening NLP za uspešnu prodaju vam otvara vrata boljeg razumevanja kupca, njegovih procesa razmišljanja, donošenja i sprovođenja odluka, motivacije. Uči vas na koji način se vrši uticaj na promenu nečijih stavova i uverenja, vlastitih ili kupčevih.
Prepoznajte lako potrebe vaših kupaca razumevajući njihov sistem vrednosti i uverenja kao i komunikacijski stil. Usaglasite vlastite vrednosti sa poslom koji radite.

Trening je namenjen svima koji žele da žele da unaprede svoje veštine komunikacije u prodaji. Dobra komunikacija i razumevanje kupca su najvažniji deo prodaje, a na prodavcu je odgovornost da takvu komunikaciju i ostvari.

Trening vam omogućuje da postanete izvrsni komunikatori, samouvereno vodite prodajne razgovore prepoznajući potrebe kupca i ostvarite uspeh.
Daje tehnike i alate za prevazilaženje prepreka u prodaji, bilo da su to lične barijere koje vas sprečavaju da budete vrhunski prodavac ili prepreke koje kupac postavlja sebi u procesu kupovine.

Osnovne tematske oblasti:
Značenje i važnost NLP u prodaji
NLP komunikacijski model, proces obrade informacija
Stubovi uspeha u prodaji po NLP principima:
• Uspostavljanje mosta poverenja sa kupcem
• Fleksibilnost
• Otvorenost za nova saznanja
• Orijentacija na rezultate
NLP tehnike i alati kroz prodajne faze:
• Uspostavljanje poverenja (kroz prepoznavanje načina opažanja i prilagođavanjem komunikacijskom stilu kupca, korišćenje reči koje grade poverenje)
• Ustanovljavanje potreba kupca (kroz ustanovljavanje vrednosti i uverenja kupca, postavljanjem delotvornih pitanja i aktivnim slušanjem)
• Prezentacija proizvoda i usluga (predstavljanjem koristi za kupca)
• Povezivanje potreba sa ponudom (prepoznavanjem motivacije i načina donošenja i sprovođenja odluke, rešavanjem primedbi kupca)
• Zatvaranje prodaje

Trening se organizuje kao jednodnevni program u trajanju od 5 sati i bazira se na principima brzog učenja i standardima Neuro-lingvističkog programiranja, što znači uz minimalno vreme ostvariti maksimalan učinak kod polaznika. To se postiže izbalansiranom merom teorijskog znanja i njegove praktične primene vežbama, igranjem uloga, radom u malim grupama, analizom primera.

Predavač: Tatjana Šokčić

Investicija za trening: 10.500,00din. + PDV. Za prijave rane prijave ostvarujete popust od 15%, pri čemu je konačna vrednost 8.925,00 din + PDV

Vreme održavanja: Datum će biti naknadno definisan.

Mesto održavanja: HR Centar, Resavska 48, 1. sprat, stan 12

Dodatne informacije: +381 60 55 00 596, office@hrcentar.rs

Prijavite se preko formulara: