Loading Догађаји

Profitabilna prodaja

PRIJAVE U TOKU

Cilj treninga

„Ne postoji ništa toliko beskorisno, kao kada sa velikom efikasnošću radite nešto što ne treba raditi uopšte’’ – Peter Drucker.

Povećanje prihoda ne znači istovremeno i povećanje profita. Zadatak svake kompanije koja želi biti uspešna jeste da svoju prodaju usmeri ka generisanju novostvorene vrednosti. Cilj treninga je pokazati šta je to prodajnim menadžerima važno i šta je potrebno da usvojimo iz područja finansija kao neophodno znanje kako bi upravljali vrednostima u prodaji. Stavljanjem finansija u funkciji prodaje, na razumljiv način, kroz praktične primere i interaktivne radionice,  podižemo nivo finansijske pismenosti prodajnog osoblja, bolje razumevanje rezultata svoga rada, i podstičemo da se na nivou donošenja odluka prepoznaju potencijali prodaje, identifikuju eventalni gubici  i usmere aktivnosti ka ostvarenju željenih ciljeva tj. da „uz minimalne troškove postignu što bolje rezultate“.Cilj treninga je podizanje nivoa kompetencija menadžera, čime  odluke postaju kvalitetnije s novim pogledom na poslovanje.

Kome je namenjen trening:

  • Menadžerima u prodaji (direktori prodaje, menadžeri sektora, supervizori prodaje, menadžeri distributivnih centara, business development, market development, trade and marketing menadžeri…)
  • Profesionalcima u prodaji koji žele da napreduju
  • Svima koji žele da nauče kako da mere rezultate svojih poslovnih odluka

Teme treninga

I Finansije i prodaja u formulaciji uspešne strategije

  • Strateško planiranje – Biznis plan kao odrednica buduće tržišne pozicije kompanije
  • Odluka o proizvodima i tržištima
  • Odluka o portfoliju proizvoda

II Od prihoda do profitabilnosti

  • Izrada budžeta prodaje
  • Kategorizacija kupaca
  • Upravljanje tržišnim teritorijama
  • Praćenje troškova marketinga
  • Cena koštanja proizvoda i/ili usluga
  • Kako pravilno alocirati troškove i investicije u kupce i proizvode/usluge?
  • Alokacija direktnih i indirektnih troškova na njihove nosioce (kupci, proizvodi, usluge, region I sl.)
  • ABC Activity Based Costing (Obračun troškova na bazi aktivnosti)
  • Radionica

III Veliki kupci ne moraju biti i profitabilni (analiza profitabilnosti)

  • Profitabilnost proizvoda
  • Profitabilnost kupaca
  • Profitabilnost kanala prodaje
  • Profitabilnost prodajnih centara
  • Radionica

IV Ključni finansijski pokazatelji u prodaji

  • Osnove bilansa uspeha
  • Praćenje kupaca (DSO) i zaliha (DIO)
  • Definisanje ključnih KPI u finansijama (Kontribucija, Operativni profit, EBITDA, Neto profit)
  • Radionica

V Finansije kao alat za operativno odlučivanje u prodaji 

  • Koncept međuzavisnosti prodaje i marketinga
  • Odluka o miksu proizvoda: koji proizvod se najviše isplati prodavati?
  • Odluka o ulaganju u marketing: ako uložimo u troškove marketinga, kolliko moramo da prodamo da bi nam se isplatilo (Breakeven point analiza)?
  • Odluka u popustima: ako prodavac da rabat 10%, koliko mora da poveća volume prodaje?
  • Radionica

VI Primena finansija u upravljanju prodajnim rezultatima

Praćenje, merenje i kontrola ostvarivanja prodajnih ciljeva

Trening program se izvodi: kao dvodnevni program, od kojih svaki podrazumeva 7 sati rada koji se bazira na kombinaciji interaktivnog predavanja i vežbi.

Trening vodi: Ivana Solunac, konsultant za razvoj poslovanja, finansijske strategije kompanije, due diligence projekata, kontroling i korporativno finansijsko poslovanje.

Investicija za  trening programa: 48.000,00 din + PDV.  Za  rane prijave   odobravamo  popust od 15%, pri čemu je konačna investicija 40.800,00 din + PDV.

Vreme održavanja: Datum će biti naknadno utvrđen (od 09h do 16h)

Mesto održavanja: HR centar, Resavska 48, 1. sprat, stan 12

Dodatne informacije: +381 60 55 00 596, office@hrcentar.rs

Prijavite se preko formulara: