Loading Догађаји

Program unapređenja prodaje

PRIJAVE U TOKU

Trening program se sastoji iz tri trening dana. Trening će  omogućiti učesnicima da, radeći na svojim primerima iz prakse, unaprede prodaju kroz unapređenje sopstvenih veština i prodajnog procesa te  pristupa prodaji.

Trening omogućava učesnicima da:

  • Bolje organizuju svoje vreme, odrede prioritete da bi radili zadatke koji im donose maksimalne rezultate
  • Razviju veštine akvizicije novih kupaca
  • Razviju različite prodajne strategije za različite kupce
  • Definišu najbolji pregovarački proces u konkretnim uslovima u kojim posluju
  • Značajno poboljšaju komunikaciju sa kupcima razumevajući njihove potrebe
  • Grade dugoročne odnose sa kupcima koji se zasnivaju na partnerstvu i poverenju
  • Uvide važnost naplate dugovanja kao sastavnog dela prodajnog procesa
  • Nauče da prate prodaju od faze predprodaje do postprodaje
  • Nauče da analiziraju prodajne rezultate radi ostvarivanja dugoročnih rezultata

Dan 1 

Uspešan prodavac

  • Uloga i slika prodavca = slika kompanije
  • Dobro organizovan i ispunjen radni dan – šta donosi novac, a šta krade vreme?
  • Korišćenje ličnih potencijala za maksimalan učinak – gde ste jaki i gde treba da se razvijate

Strategija razvoja odnosa sa kupcem

  • Očekivanja kupca, potrebe i motivi – zašto kupuju i kako odlučuju različiti tipovi ljudi
  • Poverenje – zašto da kupuju baš od vas
  • Dodatna vrednost – zašto da kupuju baš kod vas

 Strategija razvoja prodaje

  • Kako da prepoznate u kojoj ste fazi poslovanja sa kupcem
  • Oko kog kupca se koliko i kako treba angažovati
  • Strategija prodaje za svaku grupu kupaca
  • Postavljanje ciljeva prodaje u skladu sa strategijom

Dan 2:

Prodajni proces

  • Proces prodaje i proces kupovine
  • Aktivna prodaja vs. pasivna prodaja
  • Gde leži potencijal tržišta
  • Kako do novih kupaca
  • Akvizicija – Predprodaja – Prodaja – Postprodaja
  • Rešavanje reklamacija

Teški kupci

  • Tipovi teških kupaca
  • Zašto se tako ponašaju
  • Tehnike i strategije za postupanje sa njima

Dan 3:

Prodajna komunikacija za maksimalne rezultate

  • Zakazivanje posete kupcu
  • Priprema posete kupcu
  • Uspostavljanje poverenja
  • Prezentacija ponude
  • Pregovaranje
  • Rešavanje primedbi
  • Zaključivanje prodaje
  • Obrada informacija i analiza uspešnosti

Trening se organizuje kao trodnevni program u trajanju od  po 7 sati i bazira se na kombinaciji interaktivnog predavanja, grupnih i pojedinačnih vežbi. U ponudi je i opcija jednog  ili više  trening dana.

Predavač: Tatjana Šokčić, Poslovni konsultant i NLP trener

Investicija za trening: Investicija za trening dan iznosi 16.000,00 din. Ukoliko se odlučite za ceo trening program ostvarujete popust i onda je ukupna investicija za trening program 36.900,00 din.

Vreme održavanja:

Prvi dan treninga: Datum će biti naknadno utvrđen.

Drugi dan treninga:  Datum će biti naknadno utvrđen.

Treći dan treninga: Datum će biti naknadno utvrđen.

Mesto održavanja: HR Centar, Resavska 48, 1. sprat, stan 12

Dodatne informacije: +381 64 429 68 31, office@hrcentar.rs

Prijavite se preko formulara: