
Profitabilna prodaja
PRIJAVE U TOKUCilj treninga
„Ne postoji ništa toliko beskorisno, kao kada sa velikom efikasnošću radite nešto što ne treba raditi uopšte’’ – Peter Drucker.
Povećanje prihoda ne znači istovremeno i povećanje profita. Zadatak svake kompanije koja želi biti uspešna jeste da svoju prodaju usmeri ka generisanju novostvorene vrednosti. Cilj treninga je pokazati šta je to prodajnim menadžerima važno i šta je potrebno da usvojimo iz područja finansija kao neophodno znanje kako bi upravljali vrednostima u prodaji. Stavljanjem finansija u funkciji prodaje, na razumljiv način, kroz praktične primere i interaktivne radionice, podižemo nivo finansijske pismenosti prodajnog osoblja, bolje razumevanje rezultata svoga rada, i podstičemo da se na nivou donošenja odluka prepoznaju potencijali prodaje, identifikuju eventalni gubici i usmere aktivnosti ka ostvarenju željenih ciljeva tj. da „uz minimalne troškove postignu što bolje rezultate“.Cilj treninga je podizanje nivoa kompetencija menadžera, čime odluke postaju kvalitetnije s novim pogledom na poslovanje.
Kome je namenjen trening:
- Menadžerima u prodaji (direktori prodaje, menadžeri sektora, supervizori prodaje, menadžeri distributivnih centara, business development, market development, trade and marketing menadžeri…)
- Profesionalcima u prodaji koji žele da napreduju
- Svima koji žele da nauče kako da mere rezultate svojih poslovnih odluka
Teme treninga
I Finansije i prodaja u formulaciji uspešne strategije
- Strateško planiranje – Biznis plan kao odrednica buduće tržišne pozicije kompanije
- Odluka o proizvodima i tržištima
- Odluka o portfoliju proizvoda
II Od prihoda do profitabilnosti
- Izrada budžeta prodaje
- Kategorizacija kupaca
- Upravljanje tržišnim teritorijama
- Praćenje troškova marketinga
- Cena koštanja proizvoda i/ili usluga
- Kako pravilno alocirati troškove i investicije u kupce i proizvode/usluge?
- Alokacija direktnih i indirektnih troškova na njihove nosioce (kupci, proizvodi, usluge, region I sl.)
- ABC Activity Based Costing (Obračun troškova na bazi aktivnosti)
- Radionica
III Veliki kupci ne moraju biti i profitabilni (analiza profitabilnosti)
- Profitabilnost proizvoda
- Profitabilnost kupaca
- Profitabilnost kanala prodaje
- Profitabilnost prodajnih centara
- Radionica
IV Ključni finansijski pokazatelji u prodaji
- Osnove bilansa uspeha
- Praćenje kupaca (DSO) i zaliha (DIO)
- Definisanje ključnih KPI u finansijama (Kontribucija, Operativni profit, EBITDA, Neto profit)
- Radionica
V Finansije kao alat za operativno odlučivanje u prodaji
- Koncept međuzavisnosti prodaje i marketinga
- Odluka o miksu proizvoda: koji proizvod se najviše isplati prodavati?
- Odluka o ulaganju u marketing: ako uložimo u troškove marketinga, kolliko moramo da prodamo da bi nam se isplatilo (Breakeven point analiza)?
- Odluka u popustima: ako prodavac da rabat 10%, koliko mora da poveća volume prodaje?
- Radionica
VI Primena finansija u upravljanju prodajnim rezultatima
Praćenje, merenje i kontrola ostvarivanja prodajnih ciljeva
Trening program se izvodi: kao dvodnevni program, od kojih svaki podrazumeva 7 sati rada koji se bazira na kombinaciji interaktivnog predavanja i vežbi.
Trening vodi: Ivana Solunac, konsultant za razvoj poslovanja, finansijske strategije kompanije, due diligence projekata, kontroling i korporativno finansijsko poslovanje.
Investicija za trening programa: 48.000,00 din + PDV. Iskoristite popust od 15% avansnim plaćanjem ili slanjem više od tri učesnika na trening. Konačna investicija sa uračunatim popustom iznosi 40.800,00 din + PDV.
Vreme održavanja: Datum će biti naknadno utvrđen (od 09h do 16h)
Mesto održavanja: HR centar, Resavska 48, 1. sprat, stan 12
Dodatne informacije: +381 60 55 00 596, office@hrcentar.rs
Prijavite se preko formulara: [contact-form-7 id="2218" title="Profitabilna prodaja"]