Deligradska 18/6/16

HR Centar | ŠTA RADIMO

Profesionalni razvoj | Razvoj poslovanja | Lični razvoj
Profesionalni razvoj HR Centar

Procene kompetencija i potencijala zaposlenih

  • Kompetencije kandidata za poziciju u procesu selekcije
  • Usklađenost kompetencija zaposlenog sa zahtevima pozicije
  • Procena potencijala i usmeravanje karijere
  • Liderskog potencijala
  • Ponašanja kandidata u konfliktnim situacijama
  • Komunikacija u timu

U zavisnosti od vaših potreba, koristimo jedan od alata za koje smo sertifikovani: 

r r r r r r r

Razvojni program za lidere i timove

EXECUTIVE I INDIVIDUALNI COACHING

Pružamo podršku u:

  • Razvoju strategije, vizije i
  • Postavljanju jasnih organizacionih i ličnih ciljeva
  • Procesu dostizanju razvojnih ciljeva
  • Rešavanju poslovnih problema i izazova
  • Podizanju samosvesti i samopouzdanja
  • Unapređenju ličnih kompetencija i potencijala
  • Usmeravanju karijere

Programi za lidere

Kroz trening, mentorstvo i coaching – timski, grupni i individualni rad

Razvoj i unapređenje liderskih veština

👉 Za naslednike ključnih pozicija u organizaciji (successors)

👉 Za zaposlene koji prvi put upravljaju timovima (first time manager)

👉 Za srednji nivo menadžmenta

👉 Za više pozicije u menadžmentu

Strateško i finansijsko upravljanje

Izgradnja produktivnih timova

Javni nastup – veštine, stanje i struktura

Wellbeing

Timski coaching

Rezultati našeg rada sa timovima:

  • Usklađenost tima oko jasne vizije
  • Jasno definisani odnosi, uloge, odgovornosti i potrebne veštine
  • Uspostavljena individualna i kolektivna odgovornost
  • Bolja komunikacija i saradnja
  • Brzo rešavanje problema, upravljanje konfliktima, mogućnost rada pod pritiskom
  • Izgrađeni mehanizmi za kontinuirano učenje i usavršavanje

Razvojni program za timove

  • Uloge u timu i timski rad
  • Komunikacija u timu i rešavanje konflikata
  • Kritičko razmišljanje i kreativno rešavanje problema
  • Organizacija, planiranje i prioritizacija
  • Izgradnja rezilijentnosti
  • Wellbeing
  • Trening za trenere
  • Prezentacione veštine
  • Efikasni sastanci
  • Pregovaranje
  • Unapređenje prodaje i razvoj prodajnih veština
  • Unapređenje korisničkog iskustva – program za Customer Service timove
  • Programi iz oblasti HR

Organizacija team bulding-a i konferencija

  • Misija, vizija i vrednosti
  • Timski duh
  • Motivacija
  • Efikasnost
  • Harmonizacija tima – (re)definisanje uloga u timu,usaglašavanje i komunikacija
  • Edukativne radionice
  • Prodajne konferencije
  • Korporativne proslave i događaji
  • Wellbeing retreat

Re/Upskill Programi

  • Programi usavršavanja i prekvalifikacije za zanimanja:

    • Payroll specialist
    • HR administrator
    • Talent aquisition specialist
    • Employer branding specialist
    • Administrator za naplatu potraživanja
    • Call center operater
    • Konsultant u prodaji B2B
    • Konsultant u prodaji B2C

ORGANIZACIJSKA TRANSFORMACIJA

  • Definisanje vizije i strategije: Uspostavljanje jasne vizije i strategije za transformaciju koja je u skladu sa ciljevima i ciljevima organizacije
  • Procena trenutnog stanja: Sprovođenje temeljne analize trenutnih snaga, slabosti i oblasti za poboljšanje organizacije
  • Planiranje i projektovanje budućeg stanja: Izrada detaljnog plana za željeno buduće stanje organizacije, uključujući promene strukture, procesa, sistema i kulture.
  • Definisanje neophodnih koraka za dostizanje željenog stanja
  • Angažovanje i osnaživanje zaposlenih: Uključivanje zaposlenih na svim nivoima organizacije u proces transformacije, saopštavanje vizije i strategije i njihovo osnaživanje da doprinesu promenama.
  • Implementacija i upravljanje promenama: Izvršavanje plana transformacije, praćenje napretka i prilagođavanje po potrebi kako bi se osigurala uspešna implementacija.
  • Merenje i evaluacija učinka: Uspostavljanje ključnih indikatora učinka za merenje napretka ka željenom budućem stanju i procena efektivnosti procesa transformacije.

DEFINISANJE PROCESA I PROCEDURA

  • Identifikovanje potrebe za procesima i procedurama
  • Identifikovanje relevantnih zainteresovanih strana
  • Dokumentovanje postojećih procesa i procedura
  • Analiza postojećih procesa i procedura
  • Dizajniranje i dokumentovanje novih procesa i procedura
  • Edukacija zaposlenih o novim procesima i procedurama
  • Praćenje i evaluacija procesa i procedura
  • Prateći navedene korake, organizacija može uspostaviti jasne, standardizovane i efikasne procese i procedure koje podržavaju njeno poslovanje, poboljšavaju efikasnost i doslednost i ublažavaju rizike

OUSTOURCING DELOVA HR FUNKCIJE

  • Outsourcing delova HR funkcije
  • Prenošenje delova HR funkcija može biti isplativije od unajmljivanja osoblja za ljudske resurse sa punim radnim vremenom, jer omogućava organizaciji da plaća samo za specifične potrebne HR usluge
  • Prenošenje HR funkcije specijalizovanom provajderu omogućava pristup timu profesionalaca sa ekspertizom i iskustvom u ljudskim resursima
  • Outsourcing delova HR funkcije omogućava organizaciji da lako poveća ili smanji HR usluge kako bi zadovoljila promenljive poslovne potrebe ili odgovorila na rast ili pad poslovanja
  • HR outsourcing može poboljšati efikasnost racionalizacijom procesa ljudskih resursa, smanjenjem administrativnih zadataka i povećanjem produktivnosti.

PERFORMANCE MANAGEMENT

  • Postavljanje jasnih očekivanja i ciljeva učinka za svakog zaposlenog, u skladu sa opštim ciljevima organizacije
  • Identifikovanje relevantnih metrika za merenje napretka ka postizanju ciljeva i zadataka učinka
  • Uspostavljanje sistema pružanje redovnih povratnih informacija zaposlenima o njihovom učinku u odnosu na očekivanja, kako neformalno tako i putem formalnih evaluacija učinka
  • Uspostavljanje sistema za pružanje smernica i podrške za pomoć zaposlenima da poboljšaju svoj učinak i preduzimanje odgovarajućih korektivnih mera kada je to potrebno
  • Postavljanje sistema za pružanje priznanja i nagrada zaposlenima koji dosledno rade dobro i postižu svoje ciljeve učinka
  • Kontinuirano preispitivanje i poboljšanje sistema upravljanja učinkom kako bi se osiguralo da on ostaje relevantan i efikasan u podsticanju učinka zaposlenih i podržavanju organizacionih ciljeva

KADROVSKA ADMINISTRACIJA

– Usluga kadrovske administracije može obuhvatati širok spektar aktivnosti koje se odnose na upravljanje administrativnim aspektima funkcija ljudskih resursa.

– Obim usluga upravljanja ljudskim resursima može da varira u zavisnosti od specifičnih potreba i zahteva organizacije, ali neki uobičajeni primeri usluga administracije ljudskih resursa mogu uključivati:

 

  • Izradu celokupne radno-pravne dokumentacije
  • Prijavu-odjavu zaposlenih
  • Upravljanje evidencijom podataka o zaposlenima
  • On site rešenja

OBRAČUN ZARADA

  • Celokupan proces obračuna zarada
  • Jednostavna i kompleksna rešenja u skladu sa procesima i procedurama organizacije
  • Potpuno prilagođen proces očekivanjima organizacije
  • Maksimalna zaštita podataka
  • Fleksibilan softver
  • Dugogodišnja ekspertiza

OUTPLACEMENT PROGRAMI

  • Obuka i vođenje u karijeri – podrška zaposlenima da identifikuju svoje prednosti, razviju svoje veštine i istraže nove mogućnosti za karijeru
  • Podrška u traženju posla – podrška u pisanju biografije i priprema za intervjue i podrška za umrežavanje
  • Obuka i usavršavanje – obuke i usavršavanje kako bi zaposleni mogli da unaprede svoje veštine i povećaju svoju zapošljivost

UP-RESKILL PROGRAMI

  • Usmereni na zaposlene, kandidate i organizacije kako bi ostali konkurentni i prilagodili se promenljivim i dinamičnim okolnostima na tržištu rada.
  • Fokusirani na poboljšanje i sticanje novih veština u okviru trenutnog posla ili za drugi posao i delatnost.
  • Donose organizacijama programe usavršavanja i prekvalifikacije što rezultira većom produktivnosti, povećanjem inovacija, poboljšanim zadržavanjem zaposlenih i najboljim kandidatima.
  • Imaju neograničene mogućnosti dizajniranja u skladu sa potrebama organizacije
  • Usmereni na ekspertska znanja iz određenih oblasti i/ili opšte poslovne veštine u skladu sa vrednostima i kompetencama organizacije

RAZVOJ ORGANIZACIONE KULTURE

  • Mapiranje trenutnog stanja
  • Interno istraživanje org.kulture
  • Model stop.go-continue-change
  • Održavanje internih radionica
  • Definisanje/redefinisanje kulture organizacije kroz viziju, misiju i vrednosti

EMPLOYER BRANDING

  • Razvoj employer branding strategije
  • Tim culture ambasadora
  • Izrada i sprovođenje akcionih planova inicijativa
  • Praćenje realizacije akcionih planova i inicijativa
  • Strategija interne komunikacije
  • Follow up istraživanje

MEĐUNARODNO SERTIFIKOVANI NLP PROGRAMI

  • PRAKTIČARSKI, MASTER
  • TRENERSKI TRENING
  • COACHING AKADEMIJA

– WELLBEING PROGRAMI

– INDIVIDUALNI COACHING

– MINDFULNESS PROGRAMI

NLP

NLP

Saznaj više