Ukoliko ste interni ili eksterni trener ili samo imate potrebu da u svom poslu dizajnirate i izvodite efektne treninge ili prezentacije, ovo je program za vas!
Naš trening je jedinstven po tome što učesnici na kraju imaju gotov koncept (strukturu, sadržaj i vremenske odrednice) jednog treninga na temu koja im je važna. Do koncepta dolaze kroz praktičan rad na elementima uspešnog treninga – struktura, priprema i izvođenje.
Trening je visoko interaktivan, fokusiran na praktična i primenjiva znanja i veštine. Učesnici vežbaju izvođenje svog treninga kao i odgovaranje na (nezgodna) pitanja publike i dobijaju feedback od trenera na prezentacione veštine, trenersko stanje i samu strukturu treninga.
Posebno se upoznaju sa tehničkim mogućnostima i ograničenjima držanja treninga u online okruženju.
Trening može da se izvodi u manjim grupama kao i mentorski, jedan na jedan.
Trener/mentor je ekspert sa višegodišnjim iskustvom u dizajniranju i izvođenju treninga sa preko 1500 uspešno održanih treninga, u internacionalnim i domaćim kompanijama iz različitih industrija.
Izvodi se kroz 4 live ili online radionice od po 4h intenzivnog rada. Dinamika održavanja radionica se usaglašava sa vašim obavezama i mogućnostima trenera/mentora.
Investicija u program je 100.000 din. Ukoliko se plaća avansno, odobravamo popust od 10%.

Osnovne tematske oblasti trening programa su:
STRUKTURA USPEŠNOG TRENINGA
- Određivanje ciljeva treninga
- Prikupljanje informacija o slušaocima/primaocima poruke, potrebama i očekivanjima
- Određivanje vremena trajanja (podela na celine)
- Priprema prostora i opreme
- Priprema za online trening – oprema, komunikacijska platforma i njene mogućnosti i ograničenja
- Izbor metodologije
- Vežba: Primena tehnike “Around the room”.
- Prilagođavanje kompleksnosti informacija stručnosti publike
- Korišćenje vizuelnih sredstava za predstavljanje informacija
- Preporuke za izradu ppt
- Vežba: Prezentovanje uz korišćenje flip charta
- Adekvatno korišćenje prostora između trenera i publike
- Priprema materijala
- Različiti tipovi ljudi u odnosu na način učenja
- Vežba: Kolbovi stilovi učenja – testiranje
- 4MAT struktura treninga
- Dizajn treninga za sve stilove učenja
- Vežba: Priprema koncepta konkretnog treninga po 4mat strukturi
PRIPREMA TRENINGA PO 4MAT SISTEMU
- Definisanje najznačajnije vrednosti (interesa) prezentacije za onoga kome je prezentacija namenjena (odgovor na pitanje „Šta onaj koji sluša / gleda dobija od prezentacije?“)
- Određivanje i prilagođavanje adekvatnih činjenica i informacija koje podržavaju prezentaciju (odgovor na pitanje „Šta ono što se prezentuje radi?“)
- Predstavljanje načina rada i funkcionisanja onoga što se prezentuje (odgovor na pitanje „Kako ono što se prezentuje radi?“)
- Ukazivanje na moguće načine i modele primene (odgovor na pitanje „Gde i kako ovo što se prezentuje može da se primeni u budućnosti?“)
- Storytelling i metafore – struktura za prenošenje važnih poruka i učenja
- Dizajn vežbi i debrief (sumiranje uvida iz vežbe)
- Struktura efektnog otvaranja i završetka treninga
- Kreiranje pozitivnog ambijenta na kraju treninga (upotreba pozitivnog govora)
- Vežba: Prezentovanje ključnih delova ili celog treninga
PRIPREMA ZA IZVOĐENJE - TRENER
- Vežba Krug izvrsnosti (vežba za postizanje optimalnog trenerskog stanja)
- Vežba: Rešavanje treme – vežba
- Optimalno trenersko stanje
IZVOĐENJE
- Izgradnja kredibiliteta i usaglašenosti sa publikom – pridobijanje pažnje
- Uključivanje učesnika tokom treninga za održavanje pažnje
- Održavanje pažnje u online okruženju (diskusija o iskustvima)
- Fleksibilnost u izražavanju
- Vežba: Praćenje i vođenje
- Satir uloge i upotreba u trenerskom poslu
- Vežba: Prezentovanje korišćenjem različitih uloga
- Najbolji načini za upotrebu glasa (naglasak, ritam, pauza, ton, emocije)
- Vežba za naglašavanje
- Stav i kretanje
- Upotreba ruku tokom prezentacije i njihova usklađenost sa kretanjem / stajanjem / sedenjem tokom prezentacije
- Vežba – pokaži rukama
(NEZGODNA) PITANJA I (TEŠKI) UČESNICI
- Predviđanje pitanja publike i priprema odgovora
- Skrivene agende učesnika i šta sa njima
- Značaj prigovora (konstruktivni proces aktivnog slušanja i feedbacka)
- Prevazilaženje otpora učesnika
- Forme nezgodnih pitanja i načini davanja odgovora
- Vežba: Odgovaranje na nezgodna pitanja
-
Kontrola dinamike grupe – tehnike
Reference: NIS, Coficab, Grundfos, Mtel, Pireus banka